FORMULÁŘ PRO VLOŽENÍ DOTAZU:

Omlouváme se čtenářům a uživatelům našeho Poradenského centra, ale poradna daně je dočasně uzavřena. Děkujeme za pochopení.

DOTAZY NA TÉMA DAŇ Z PŘÍJMU FO

odpovídal(a): Redakce

Přivýdělek jako doučující k práci na HPP

Dobrý den, zajímalo by mě jaké podmínky musím splnit a jaké jsou finanční limity úřadů pro doučování a pravidelné doučování v České Republice? Pracuji jako umělec a k tomu ve volnu doučuji. Předem děkuji za odpověď.


odpovídal(a): Redakce

Prodej družstevního bytu

Dobrý den, mohu koupit a převést na sebe družstevní byt, i když bydlím v jiném bytě ? A po jaké době mohu byt "prodat", je nějaká lhůta, že nelze hned koupit a např. do měsíce prodat ? Děkuji za odpověď



odpovídal(a): Redakce

Dohoda o provedení práce

Dobrý den, ráda bych se zeptala, pracuji na DPP a chtěla bych pracovat více kde by roční úhrn hodin byl vyšší než 300. Existují nějaké možnosti jak zůstat na DPP a vydělat si více (u jednoho zaměstnavatele)? Mockrát děkuji za odpověď. Hezký den.


odpovídal(a): Redakce

Kompenzační bonus za duben 2021

Hezký den, mám tento dotaz , pracuji na DPČ a je to můj jediný příjem. V dubnu 2020 jsem se nakazil covid a moje pracovní neschopnost trvala až do 31.3.2021, byl jsem tedy v rozhodná období 1.6. - 30.9.2020 a 12/2020 do 3/2021 v pracovní neschopnosti. Mohu a nevím ale jak požádat za duben 2021, či jak je pamatováno na osoby, které v tyto rozhodná období byli na nemocenské ohledně nakažení covid. Firma pro kterou pracuji byla a je stále uzavřena z důvodu vládního nařízení. Děkuji za Vaši odpověď


odpovídal(a): Redakce

Kompenzační bonus a příjmy