FORMULÁŘ PRO VLOŽENÍ DOTAZU:

Omlouváme se čtenářům a uživatelům našeho Poradenského centra, ale poradna studentská poradna je dočasně uzavřena. Děkujeme za pochopení.

DOTAZY NA TÉMA STUDENT A DANĚ

odpovídal(a): Redakce

student, DPP, dane, daňový nerezident

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako je to s daňami pri DPP ak môj príjem presiahne mesačne 10 000kč, ale zároveň nemám poistenie ani pobyt v ČR, ale študujem tu na VŠ. Chápem správne, že príjem na 10 000kč sa musí daniť - odvádza sa sociálne a zdravotné, ale kam sa odvádza ak som poistenec SR? Uplatňuje sa mi formulár na zľavu (zľava na dani a zľava na študenta) aj keď prekročím hranicu 10 000kč? Ďakujem za objasnenie


odpovídal(a): Redakce

Daňové přiznání

Dobrý den, mám celkem jednoduchou otázku. Musím podávat sám daňové přiznání, když jsem měl jeden měsíc dvě dohody o provedení práce? U jedné jsem měl podepsaný růžový papír a z té druhé mi byla stržena daň. U jednoho zaměstnance mi bylo nejprve řečeno, že za mě podají roční zúčtování. Ale nakonec mi řekli, ze by mi bylo vráceno jen par korun a musel bych sám jít podat daňové přiznání.



odpovídal(a): Redakce

Danění

Dobrý den, když jsem student, a vydělám si více než 10 tisíc měsíčně tím, že upravuji videa a fotky na stránce fiverr.com, musím je nějak danit? A musím je danit když si vydělám méně než 10 tisíc za měsíc. Děkuji za odpověď


odpovídal(a): Redakce

Podanie daňového priznania v ČR