FORMULÁŘ PRO VLOŽENÍ DOTAZU:

Omlouváme se čtenářům a uživatelům našeho Poradenského centra, ale poradna studentská poradna je dočasně uzavřena. Děkujeme za pochopení.

DOTAZY NA TÉMA POPLATKY ZA STUDIUM

odpovídal(a): Redakce

Souběžné studium dvou magisterských oborů

Dobrý den, mám dotaz ohledně poplatků za studium. V současnosti již studuji jeden inženýrský obor (prezenčně), předpokládané ukončení tohoto studia je 06/2021. Začala jsem přemýšlet, že bych si k tomuto studiu „přibrala“ od září další obor na jiné fakultě (rovněž inženýrské, ale kombinované). Chtěla bych se zeptat, jestli: 1) V případě, že bych se studium na druhé fakultě rozhodla ukončit po 1. semestru, budu muset doplácet poslední semestr na mé stávající fakultě? 2) V případě, že bych na první fakultě obor ve zmíněném termínu 06/2021 úspěšně dokončila a zároveň pokračovala ve studiu na druhé fakultě, mám nárok dostudovat tento kombinovaný obor bezplatně? Případně jak se počítá doba, od kdy se studium musí platit? Moc děkuji


odpovídal(a): Redakce

Přechod z VOŠ na VŠ

Dobrý den, ve školním roce 2019/20 jsem studoval první ročník VOŠ, ale rozhodl jsem se jít od září na VŠ. Jsem již přijatý, ale nevím zda se musí něco vyřešit ohledně předchozí školy, kde již nebudu studovat. A nebo se nic řešit nemusí?



odpovídal(a): Redakce

Souběžné studium, další studium