Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Poradenství z oblasti pojištění

Máte-li problém týkající se pojištění vašeho automobilu, domácnosti, odpovědnosti či vaší osoby, naše poradna je vám k dispozici. Pomůžeme vám nalézt odpovědi na otázky z oblasti životního a majetkového pojištění, tj.:


  • Kapitálového a investičního životního pojištění
  • Cestovního pojištění
  • Úrazového pojištění
  • Povinného ručení
  • Havarijního pojištění
  • Pojištění domácnosti, aj.


V případě, že chcete poradit v oblasti:


Jak vložit dotaz?
Pokud jste zaregistrovaný na serveru www.finance.cz, pak do registrovaného přístupu níže napište své jméno a heslo. Po vyplnění vás systém nasměruje k formuláři, kde vložíte váš dotaz. V případě, že registrováni nejste, se můžete jednoduše zaregistrovat zde.

Pojištění - zadání dotazu

Pro pokládání dotazů se musíte nejdříve přihlásit:

Přihlášení


Nejnovější dotazy

  • Zdravím. Může mě někdo prosím poradit vhodné cestovko na hory? Jedu s prarodiči na vysokohorskou túru do Alp, vypadá to jak na skialpy, tak na samostatné lyžování a potřebuju nás pojistit, kdyby náhodou…Hlavně je pro mě důležité, aby pojišťovna kryla úrazy, které se tam můžou stát. Rodiče jsou roč. narození 1949 a 1950, já jsem 1971. Děkuji za odpověď, Martin Možný

  • Změna tarifu IŽP u AXA - Dobrý den, mám již 8 let uzavřeno pojištění Comfort Plus u AXA (tarif 100). Nedávno mne navštívil obchodní zástupce AXA, že se chtějí starat o svěřence, kteří uzavřeli staré nevýhodné smlouvy, a že teď mají nový produkt Kumulativ Max a převedou mi moje stávající jednotky v hodnotě odkupného na nový tarif. Ptám se prosím, jestli je tato změna opravdu výhodná? Samozřejmě je odkup menší, než co se celkově nahromadilo, takže nějaký nárůst investice se zatím nekonal. Nicméně, pokud to chápu správně, tak budu podruhé platit vstupní poplatky spojené s novým tarifem (v tomto případě 2 roky). Jsou tam sice nově nějaké bonusy, které pojišťovna vyplácí a ty by měly za celou dobu pojištění postupně pokrýt vstupní poplatek. Tabulky, které mi obchodník ukazoval samozřejmě vypadají mnohem lépe, co do investic, ale nějak těm číslům příliš nevěřím. Děkuji za odpověď.

  • Dobrý den,mám sjednané povinné ručení od 12.7 2014. od ČPP,ve smlouvě mám,že pokud budu mít pojistnou událost během 3 let,musím vrátit slevy který mi byli uplatněný,je to 15%,ve smlouvě mám,povinné ručení před slevou 6000 kč,dá se to nějak vyočítat kolik budu vracet,pojištovna mi to ještě nespočítala a já to potřebuji vědět dříve.děkuji za odpověd.

  • Dobrý den, mám následující dotaz ohledně pojištění. Bratr si chtěl žádat o hypotéku, sjednal si tedy na doporučení schůzku s paní Švarcovou. Ta mu na schůzce sdělila, že si k hypotéce musí sjednat ještě životní pojištění od ní resp. firmy, kterou zastupuje, že je to podmínkou získání hypotéky. Bratr ale již životní pojištění měl a to na více rizik i vyšší pojistnou částku na smrt. Paní Švarcová mu však sdělila, že toto je nedostačující a smlouva se musí vypovědět. Bratrovi tedy připravila výpověď, ta ale bohužel byla napsaná špatně a stávající pojišťovna ji neakceptovala a smlouvy mu tedy teď běží 2. Na nové smlouvě od paní Švarcové má bratr limit na smrt 100.000 Kč + invaliditu, hypotéka byla na 1.000.000. Kč a o vinkulaci zde není ani zmínka, měla jsem za to, že pro vinkulaci je rozhodující pojistná částka na smrt. Za další má na smlouvě nově pojistné 1400 Kč, ale když sečtu částky za rizika na smlouvě dělá to cca 900 Kč. Za další jsme si na smlouvě nového životního pojištění všimli, že jako zprostředkovatel tam nefiguruje paní Švarcová, ale její syn pan Švarc. Paní Švarcové se bratr na tento fakt dotazoval a dostal pouze odpověď, že sice registraci u ČNB nemá, ale je dostatečně proškolena. Nevím nějak se mi celá situace nezdá, můžete mi sdělit, jestli vůbec paní Švarcová byla oprávněna sjednávat pojištění mého bratra. Děkuji za Váš čas a názor

  • Dobrý den, Mám možnost změnit pracovní poměr k 1.1., ale v návrhu pracovní smlouvy stojí od 2.1., protože 1.1. je státní svátek a zároveň neděle. Jaký mám nárok, aby potencionální zaměstnavatel upravil datum ve smlouvě na 1.1.? Jedná se mi právě kontinuální zaplacení zdravotního a sociálního pojištění. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem, O.

 
« Předchozí 1 2 3 4 50 98 147 195