FORMULÁŘ PRO VLOŽENÍ DOTAZU:

Omlouváme se čtenářům a uživatelům našeho Poradenského centra, ale poradna daně je dočasně uzavřena. Děkujeme za pochopení.

DOTAZY NA TÉMA STUDENT A DANĚ

odpovídal(a): Redakce

Menší počet odpracovaných hodin na výplatní pásce

Dobrý den, jsem student a mám brigádu na DPP, tento měsíc mi přišla první výplata v nové brigádě a na výplatní pásce mám asi o 30 hodin méně než jsem ve skutečnosti odpracovala. Ptala jsem se na to vedoucí, která dělá zároveň i výplaty a za říkala že tam není nic špatně. Já ale vím že jsem měla odpracovaných hodin víc, je něco co můžu udělat pro to, abych peníze dodatečně dostala? (Hodiny si zbavíme do počítačového programu, možnost že jsem se zapomněla přihlásit neni)


odpovídal(a): Redakce

Živnostenský list pro studenta

Dobrý den, jsem student distančního studia, nikoli prezenčního, proto nevím, jestli se na mě vztahují stejná pravidla a je studium bráno jako primární činnost. Je mi 20 let a chtěla bych začít podnikat v oblesti grafiky (vytvářet loga na zakázku, mít vlastní web, prodej na fotobankách apod.). Bála jsem se aleale poplatků a pojištění, protože nevím, co všechno bych musela platit. :D Proto jsem se chtěla zeptat, jak to s tím placením vlastně je a kdybych například nevydělala ani korunku, jak moc do mínusu půjdu? No lépe řečeno, jak je živnostenské oprávnění finančně náročné? Moc děkuji za pomoc.



odpovídal(a): Redakce

Nárok na kompenzaci - únor 2021